VietBF - View Single Post - Đảng Cộng ḥa “toát mồ hôi” bởi Trump bày tỏ quan điểm trên Twitter?
View Single Post
Old 01-04-2017   #2
QueMe
R8 Vơ Lâm Chí Tôn
 
QueMe's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Cu Chi
Posts: 11,728
Thanks: 7,683
Thanked 8,575 Times in 4,464 Posts
Mentioned: 62 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1698 Post(s)
Rep Power: 27
QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7
QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7QueMe Reputation Uy Tín Level 7
Default

At least Trump knows how to use computer to tell the World that he is smart

Not like TT Dumb Phuck of VN who keeps making an @ss of himself again and again

People of VN chose an idiot to represent them. Now they just hope their leader does not say "I Phuck ...you" (probably he means: I am Phuck, and you? ) to other nations' leaders, people can rest their case.

Ma-Gie in Viet nem - Ma-Gie in Viet nem - Ma-Gie in Viet nem
QueMe_is_offline  
The Following User Says Thank You to QueMe For This Useful Post:
tctd (01-05-2017)
 
Page generated in 0.04416 seconds with 10 queries